Geslaagde startdag nvc nijkerk

Op zaterdag 16 september vond de startdag plaats voor het seizoen 2023/2024 bij NVC. Vanaf 11 uur t/m 17 uur kwamen alle seniorenteams in actie. Dames 1, heren 1 en heren 2 speelden een driekamp, terwijl de andere seniorenteams een oefenwedstrijd speelden. Dit diende als goede voorbereiding op het aankomende seizoen. Onze dank aan alle teams die te gast waren in onze prachtige sporthal.Er was ook een proeftraining georganiseerd voor niet-leden, en dit bleek een succes te zijn. Verschillende senioren en kinderen namen deel aan de training en konden zo kennis maken met de sport en de club. Voor de jeugdteams was in de ochtend een gezellige bingo georganiseerd met mooie prijzen.Na de sportieve activiteiten was het tijd voor een barbecue voor de NVC-leden. Hierop volgde een bingo en als knallende afsluiter was er een feest met Braziliaans thema.

De prijzen voor de bingo werden gesponsord door Albert Heijn Nijkerk, Autoservice van Mechelen, Bee-Visible, Boni Corlaer, Holland Aandrijftechniek, Wijnhandel-Slijterij de Moor, De Nootzaak, De Postkamer, Hap & Slok, Menam, Sfeermeesters Amersfoort, Slagerij van Dasselaar, van Wiefferen BV en Zijlstra Ondernemersadvies.

Al met al was het een bijzonder leuke en sportieve start van het seizoen. Alle teams zijn nu goed voorbereid om het nieuwe seizoen te beginnen. Veel succes voor iedereen!

Foto’s gemaakt door Roeland Benschop