NVC NIJKERK BESTAAT 65 JAAR!

NVC Nijkerk bestaat 65 jaar!
En dat mag gevierd worden! Om dit jubileum gezellig met elkaar te vieren, zijn er op zaterdag 4 november 2023 verschillende activiteiten gepland. Naast de competitiewedstrijden die dag, is er ook voor alle jeugdleden en hun ouders in de namiddag wat georganiseerd en zijn ’s avonds alle ouders van jeugdleden, seniorenleden, maar ook oud-leden, (oud-)scheidsrechters, (oud-)trainers en ieder ander die een connectie met NVC heeft of had van harte welkom op de reünie.

Van 17:30 tot 19:00 is er vermaak georganiseerd in de sporthal voor onze jeugdleden. Ook alle ouders zijn hierbij van harte welkom! Om ons jubileum te vieren, zullen we ook even kort terugblikken met wat foto’s en anekdotes.

Om 20:30 start de reünie! Ook hier zullen we terugblikken op 65 jaar NVC en hopen we dat jullie ook nog wat mooie herinneringen met elkaar zullen ophalen. Heb je nog leuke foto’s, video’s of anekdotes? Dan mag je deze sturen naar secr@nvc-nijkerk.nl

Om een indicatie te krijgen van het aantal mensen vragen wij jullie via een voorinschrijving aan te melden. N.a.v. deze voorinschrijving ontvang je t.z.t. ook meer informatie en een link om je definitief op de gastenlijst te zetten. https://forms.gle/8CdBSUXF8xKVqNYm8

Zet in ieder geval vast de datum in je agenda, meld je aan voor de voorinschrijving en hopelijk kunnen we zaterdag 4 november ons jubileum met jullie vieren!